Želja za čitanjem i sposobnost čitanja bitni su preduvjeti cjelovitog kognitivnog razvoja djeteta koji se prolongira na uspjeh u životu u odrasloj dobi. Neminovno je da čitanje pozitivno utječe na emocionalni razvoj djece te na njihove jezične i opće spoznajne sposobnosti: potiče pamćenje i maštu, poboljšava pažnju, produbljuje znanje, razvija moralnu osjetljivost, jača samopouzdanje, a pomaže i u stvaranju međugeneracijskih veza.
S ciljem da se potakne čitanje djeci predškolske i školske dobi te pritom osvijeste roditelji, odgojno -obrazovne ustanove i cijelo društvo o prednostima čitanja djeci od najranije dobi, osnovan je Laboratorij čitanja kojeg čini tim znanstvenika – Lingvistički laboratorij koji se bavi jezičnim istraživanjima i udruga Blaberon koja se bavi književnim temama.
Tako su u Dječjem vrtiću Slunj podijeljene brojne slikovnice te je održana edukacija za roditelje o čitanju djeci ne bi li pobuditi ljubav prema knjizi među djecom i njihovim obiteljima te prikazali čitanje sa svim svojim čarima kao radosnu, maštovitu i kreativnu aktivnost.
Kategorija: Nekategorizirano